Pitch Seizoensbrochure 2010
Om Schouwburg Orpheus in het top sigment van theaters/congrescentra te positioneren hebben we een ander bladformule voorgesteld. Geen traditionele brochure, maar een echte ‘theaterglossy’. Hierin zijn naast de traditionele onderdelen als het totale voorstellingsaanbod, algemene schouwburginformatie en huidige ‘look and feel’ vertegenwoordigd zijn die omsiert zijn door een zeer creatieve redactionele invulling.
De titel 'Rood Plus' sluit aan bij het bestaande thema ‘Orpheus maakt de rode loper roder.’ Wat staat voor; een maatje meer, alles is mogelijk bij Orpheus, het is meer dan je had gedacht en Orpheus drukt een grote stempel op de markt.
Omslag visual/beeldconcept
Zichtbaar en iets dat nog onthult kan worden. Ontdekken, kijken wat er nog meer achter zit geven deze visual een bijzondere spanning. Het thema rood is prominent aanwezig. De stofuitdrukking van satijn met natuurlijke plooiing geeft de artistieke dynamiek/energie weer. Ook de fashion invalshoek geeft je het gevoel dat je je in een echte glossy wereld bevindt.
Het warme rode element wordt in alle beeldconcepten verwerkt. De artistieke waarde, kunst en cultuur vormen een belangrijke inspiratiebron in de fotografie.
Sproetjesnetwerk: Sproetjeswerk (concept en vormgeving), Kompaan Centrum voor communicaite (strategie)